کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۵ دلیل وسوسه کننده برای خرید گلکسی نوت ۴

هیچ شکی نیست که سری نوت سامسونگ یکی از موفق ترین محصولات تکنولوژیکی در سال های اخیر بوده و سامسونگ با عرضه این فبلت ها طرفدران زیادی را برای خود دست پا کرده است.در این مطلب نگاهی داریم به ۵ ویژگی خوب در گلکسی نوت ۴ که شما را برای خریدن این محصول وسوسه خواهد کرد.

samsung-galaxy-note-4

صفحه نمایش QHD

samsung-galaxy-note-4-display

به گزارش سافت گذر به نقل ازگجت نیوز؛ این گوشی بزرگ یک صفحه نمایش بسیار بزرگ با کیفیت QHD دارد. کیفیت آن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل است که تراکم پیکسلی ای برابر ۵۴۱ پیکسل بر اینچ دارد. در حال حاضر بیشترین کیفیت هنوز در اختیار جی ۳ است و آیفون ۶ پلاس، اکسپریا زد ۳ و وان ام ۸ در پشت سر آن قرار دارند. اما نوت ۴ این شانس را دارد که علاوه بر این کیفیت فوق العاده در آن از صفحه نمایش سوپرآمولد نیز استفاده شده و همین امر باعث برتری این صفحه به صفحه جی ۳ خواهد شد.

Gear VR

samsung-galaxy-note-4-Gear VR

سامسونگ با همکاری شرکت Oculus Rift یک محصول جدید را ارائه کرد که کارآیی آن تولید محتوای واقعیت مجازی است. این محصول جدید تنها با گوشی گکسی نوت ۴ همگام خواهد شد. اگر نوت ۴ را به همراه یکی از این عینک ها داشته باشید می توانید ویدیوهای خود را با زوایه ۹۶ درجه مشاهده کنید. این محصول می تواند تجربه تماشای یک صفحه نمایش ۱۷۵ اینچی از فاصله ۲ متری برای شما به ارمغان بیاورد.

قلم S Pen

samsung-galaxy-note-4-s-pen

خیلی ها تصور می کنند استفاده از قلم برای گوشی های امروزی که همه کار را با انگشت انجام می دهند مفید نیست و مفهوم قلم مربوط به محصولات قدیمی است. اما سامسونگ ویژگی های جدیدی را به این قلم اضافه کرده که کار کردن با آن را جذاب می کند. یکی از ویژگی های جدیدی که در قلم نوت ۴ دیده می شود اسمارت سلکت است که به کاربر این امکان را می دهد تا یک قسمت از محتوای مورد نظر را انتخاب کند و آن را برش داده و سپس به اشتراک بگذارد. مورد کاربردی دیگر استفاده از قلم برای اضافه کردن یک محتوا به یک اسکرین شات از صفحه گوشی است، به طور مثال می توانید از نقشه ای که بر روی صفحه شما باز است یک عکس بگیرید و به دلخوه خودتان به آن محتوای جدید اضافه کنید. اما شاید قوی ترین کارکرد این قلم این باشد که می تواند حس نوشتن بر روی کاغذ را برای کاربر به همراه بیاورد.

مانیتور کردن سلامتی کاربر

samsung-galaxy-note-4-healt

برنامه معروف سامسونگ برای دنبال کردن سلامتی کاربر S Health است که با کمک سنسور ضربان قلبی که سامسونگ در پشت این گوشی تعبیه کرده می تواند به صورت کامل فعالیت بدن شما را زیر نظر بگیرد. می توانید فعالیت های روزانه خود را در این برنامه ثبت کنید و در نتیجه پی ببرید که در طول روز چه میزان کالری سوزانده اید. علاوه بر این برنامه S Health این قابلیت را پیدا کرده که بتواند میزان استرس کاربر را اندازه گیری کند. البته مشخص نیست این کارآیی تا چه اندازه بتواند صحت داشته باشد.

باتری قابل تعویض

samsung-galaxy-note-4-battery

بیشتر گوشی های پرچمدار امروزی باتری قابل تعویض ندارند و به کاربر اجازه نمی دهد که کاربر به باتری دسترسی داشته باشد. اما هنوز هم کمپانی هایی هستند که باتری قابل تعویض را برای گوشی های خود استفاده می کنند یکی از این کمپانی ها سامسونگ است که در نوت ۴ نیز این قابلیت را قرار داده و کاربر می تواند درب باتری را باز کرده و باتری را از جای خود خارج کرده و یک باتری دیگر را جایگزین این باتری کند. این ویژگی یک عیب و یک مزیت دارد. عیب این کار این است که شاید بر اثر استفاده از باتری های غیر رسمی به گوشی موبایل ضرر وارد شود و مزیت این است که اگر باتری گوشی شما تمام شد و به برق دسترسی نداشتید می توانید از باتری یدکی استفاده کنید.

مهمترین عیب این گوشی سنسور اثر انگشت آن است. سامسونگ هنوز راه طولانی را باید بپیماید تا بتواند سنسور اثر انگشتی با کیفیت آیفون را تولید کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24007 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/09/16 تعداد مشاهده: 1861
سافت گذر
نظرات بینندگان

محمد 1393/09/17 10:11
واقعا محشره، چند روز پیش گرفتم، قبلا Note 2 داشتم، اما این یه دنیاییه واسه خودش، کلا سری نوت همشون عالی بودن.
زعیم 1393/09/16 21:55
من نوت 4 دارم ! واقعا بی نظیره ...
کیفیت ساخت این گوشه نسبت به مدل قبلیش اصلا قابل قیاس نیست ...lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
Ehsan 1393/09/16 21:35
واقعا شاهکار بی همتاییه...
اون عزیز ناشناسیم که فرمودند :"عجب دلایل قانع کننده ای
اگه سامسونگ اینقدر که واسه تبلیغات خرج میکنه واسه کیفیت محصولاتش خرج میکرد خیلی بهتر بود
بهتره بره همون یخچالشو بزنه"
اولا اینکه فقط 5 تا دلیل ذکر شده باور کنین دوربین این گوشی فوق العادست! پنل صفحه نمایش خیلی نور بالایی داره و در این زمینه کاملا بی رقیبه ؛ سیستم عامل استفاده شده روی این گوش توسط سامسونگ شخصی ساری میشه تا تمامی امکانات نرم افزاری با سخت افزار گوشی مچ بشه و همین امر باعث میشه روون ترین گوشی اندرویدی مال سامسونگ باشه ؛ از پردازنده 8 هسته ای اگزینوس و رم 3 گیگابایتیشم که هیچی نمیگم چون خانواده نوت همیشه به قدرت مشهور بوده!
حالا بریم سر کیفیتی که میگید ؛ قبول دارم پلاستیک اصلا مناسب یه گوشیه 2 مییلیون و 200 هزار تومنی نیست ولی دوست عزیز این امر موجب کاهش وزن میشه و اگه فیزیک دبیرستان رو بخونید و بدونید تکانه چیه این حرف رو نمیزنید!!!
تست های ضربه انجام شده همشون از جانب آمریکایی هاست و هیچ دلیلی وجود نداره شخص آمریکایی برند خودشو ول کنه و بیاد از یه برند کره ای تعریف کنه...!
حدافل 3 تا ویدئو دیدم که تو هر سه با افتادن آیفون 6 از ارتفاع 1 و نیم متری صفحه نمایشش خورد شد!!!!!!!
از این گذشته... شما اگه 6 پلاس هم بگیرید عقل سالم حکم میکنه که کاور بگیرید و بندازید روش ؛ خب همین کاور رو بندازید رو نوت 4 و از کا باهاش نهایت لذت رو ببرید
یخچال ساختن خیلی بهتر از پول مارک خوردنه :)
موفق باشید
مرسی از سافت گذر
پارسا پایداری 1393/09/16 17:06
دوست عزیز ناشناس ! سامسونگ هرچقدر که تبلیغاتش خوبه کیفیت محصولاتش از اونم هم بهتره ! و نکته جالبش اینه که همه نوع وسیله می زنه و همه رو هم با بهترین کیفیت و طراحی میزنه حالا می خواد یخپال باشه می خواد گلکسی باشه ! این قدرت سامسونگه دوست عزیز ... همون چیزی که شرکتهایی مثل اپل ندارن !!
موفق باشید..
ناشناس 1393/09/16 11:23
عجب دلایل قانع کننده ای
اگه سامسونگ اینقدر که واسه تبلیغات خرج میکنه واسه کیفیت محصولاتش خرج میکرد خیلی بهتر بود
بهتره بره همون یخچالشو بزنه
علی جوادی 1393/09/16 10:22
من خودم اس 5 دارم...از اثر انگشت اون رضایت کامل دارم و بهتر از غیر هک شدن اونه...اما اپل بارها هک شد...چون سیستم سامسونگ جوری تعبیه شده که هم باید نمایشگر چک کنه هم حسگر و به همین دلیل دست کشیده میشه و هیچ اثری از انگشت باقی نمونه که هک بشه...اما بارها شاهد این بودیم که حسگر اپل هک شد...
اگه نویسنده این مطلب اخبار رو پیگیری میکرد بهترین صفحه نمایش جهان اول نوت 4 شد;بعد اس 5و بعد اون اپل 6
خبرها هم موجوده و میتونین بررسی کنین
با تشکر از سافی عزیز